Obóz zimowy na Odrodzeniu rozpoczęty

Wczoraj o godz. 8:00 wyjechaliśmy z  Jeleniej Góry do Borowic. Dojechaliśmy busem do szlaku prowadzącego do Schroniska PTTK Odrodzenie. Tam wypakowaliśmy plecaki i sprzęt narciarski, który przełożyliśmy do samochodu terenowego. Samochód zawiózł cały nasz ekwipunek (a było go sporo) do schroniska a my (w ramach ćwiczenia kondycyjnego) przez ponad 2 godziny, dzielnie „wdrapywaliśmy” się piechotą. Nie czuliśmy zbytniego zmęczenia. W pięknej, zimowej scenerii, podziwialiśmy widoki na Karkonosze. W schronisku czekała na nas ciepła „pomidorówka”. Rozpakowaliśmy plecaki i przebraliśmy się w strój narciarski. Zajęcia popołudniowe przeprowadziliśmy na Malym Szyszaku. Następnie wróciliśmy do schroniska na „schabowego” i zajęcia świetlicowe. Kierownik naszego obozu zapoznał wszystkich uczestników z obowiązującym regulaminem i przedstawił plan na najbliższe dni.

Następnego dnia po śniadaniu, pojechaliśmy autobusem spod schroniska po stronie czeskiej (Spindlerova Bouda) na narty do Spindlerovego Mlyna. Jeździliśmy na Medvedinie. Szeroki wybór wyciągów i tras narciarskich spowodował, że bardzo szybko minęło nam przeszło 5 godzin czasu spędzonego na stoku. W międzyczasie zrobiliśmy sobie przerwę na drugie śniadanie (kanapki, frytki, czy smażony ser, smakowały jak nigdy). O godz. 16 - tej wróciliśmy do schroniska. Przebraliśmy się, zjedliśmy obiadokolację, a wieczorem odbył się turniej piłkarski. W finale Adam z Igorem pokonali 10:9 kadrę instruktorską.

Poniżej zdjęcia.

Ramowy plan dla dnia wtajemniczonych: 7:30 – pobudka, 8:00 – śniadanie, 9:00 – wyjazd na stok, 9:30 – 15:30 zajęcia narciarskie, 17:30 – obiadokolacja, 18:30 – 21:00 gry, zabawy, zajęcia w schronisku, 21:30 – cisza nocna.

logo logo logo logo logo logo